2015 yılında Mersin Üniversitesi İşletme Bilgi Yönetimi Bölümü’nde Lisans eğitimini tamamlayan Gözde KANDEMİR ÇOMOĞLU, 2015 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde başladığı Pazarlama alanındaki yüksek lisans eğitimini 2018’de tamamlamıştır. 2018 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü’nde Pazarlama Bölümünde Doktora eğitimine başlamıştır. 2022 yılı itibariyle Doktora programını başarıyla tamamlayıp Doktor ünvanını almaya hak kazanmıştır. 2023 yılı itibariyle İstinye Üniversitesi Meslek Yüksekokulu E-Ticaret ve Pazarlama Programında Dr. Öğretim Üyesi olarak göreve başlamıştır.
Araştırma Alanları
- Tüketici Davranışları
- Müşteri Deneyimi
Çalışma Alanları
- Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
- Pazarlama
- Tüketici Davranışları
- Dijital Pazarlama
- Müşteri İlişkileri Yönetimi
- Analysis of consumer behaviour variables influencing the adoption of mobile banking, 2023
- Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi, 2022
- A RESEARCH ON THE ROLE OF CONSUMER INVOLVEMENT AND PRODUCT KNOWLEDGE LEVELS ON PURCHASING DECISIONS, 2019
- DİJİTAL TEKNOLOJİLER VE DİJİTAL PAZARLAMA YAKLAŞIMI AÇISINDAN METAVERSE PAZARLAMADA MÜŞTERİLERİN İLGİLENİM DÜZEYİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDE ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA, 2022
- Sürdürülebilirlik ve Toplumsal Dönüşüm, ISBN: 978-625-398-388-8, 2023
- İŞLETME VE İKTİSAT ARAŞTIRMALARI, ISBN: 978-625-8121-86-5, 2022
- İŞLETME BİLİMİNDE MUHASEBE, PAZARLAMA VE ORGANİZASYON KONULARI, ISBN: 978-625-8117-41-7, 2022
- The Essentials of Today's MARKETING 2, ISBN: 978-625-6452-80-0, 2023
- Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, ISBN: 978-625-8244-27-4, 2022