Meslek Yüksekokulu

Akademik Kadro

Gözde KANDEMİR ÇOMOĞLU

Gözde Kandemir Çomoğlu,  Dr. Öğr. Üyesi

CV

2015 yılında Mersin Üniversitesi İşletme Bilgi Yönetimi Bölümü’nde Lisans eğitimini tamamlayan Gözde KANDEMİR ÇOMOĞLU, 2015 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde başladığı Pazarlama alanındaki yüksek lisans eğitimini 2018’de tamamlamıştır. 2018 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü’nde Pazarlama Bölümünde Doktora eğitimine başlamıştır. 2022 yılı itibariyle Doktora programını başarıyla tamamlayıp Doktor ünvanını almaya hak kazanmıştır. 2023 yılı itibariyle İstinye Üniversitesi Meslek Yüksekokulu E-Ticaret ve Pazarlama Programında Dr. Öğretim Üyesi olarak göreve başlamıştır.

Araştırma Alanları: Tüketici Davranışları, Müşteri Deneyimi

Temel Alanları: Pazarlama,  Tüketici Davranışları,  Dijital Pazarlama, 

Sürdürülebilirlik ve Toplumsal Dönüşüm
2023 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-398-388-8
ONURLU ÖZLEN, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE
İŞLETME VE İKTİSAT ARAŞTIRMALARI
2022 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-8121-86-5
ONURLU ÖZLEN, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE
İŞLETME BİLİMİNDE MUHASEBE, PAZARLAMA VE ORGANİZASYON KONULARI
2022 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-8117-41-7
ONURLU ÖZLEN, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE
The Essentials of Today's MARKETING 2
2023 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-6452-80-0
ONURLU ÖZLEN, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE
Metaverse Evreninde Bütünleşik Pazarlama İletişimi
2022 - Türkçe, Ders Kitabı
ISBN: 978-625-8244-27-4
KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE
Analysis of consumer behaviour variables influencing the adoption of mobile banking
2023 - Uluslararası Hakemli
Upravlenets/ The Manager, HUSEYNLİ NİGAR, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE, HUSEYNLİ BAHMAN
Bütüncül Kanal Yönetimi Açısından Müşteri Deneyiminin Değerlendirilmesi: Bir Literatür Analizi
2022 - Uluslararası Hakemli
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, ONURLU ÖZLEN, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE
A RESEARCH ON THE ROLE OF CONSUMER INVOLVEMENT AND PRODUCT KNOWLEDGE LEVELS ON PURCHASING DECISIONS
2019 - Uluslararası Hakemli
Turkish Journal of Marketing, KANDEMİR ÇOMOĞLU GÖZDE, PİRTİNİ SERDAR, BAYRAKTAR AZRA
DİJİTAL TEKNOLOJİLER VE DİJİTAL PAZARLAMA YAKLAŞIMI AÇISINDAN METAVERSE PAZARLAMADA MÜŞTERİLERİN İLGİLENİM DÜZEYİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDE ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA
2022 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları ,